MK I

R50 -R52 - R53

Mobirise Website Builder
R50 
2001-2006
1.4L 1.6L benzin és 1.4L dizel (Toyota) motorral gyártották
Mobirise Website Builder
R52
2004-2008

Mobirise Website Builder
R53
2001-2006
1.6 kompresszorral feltöltött
benzin motor   

Az első új generációs Mini 2000 végén mutatták be, ez volt az első Mini márkanév alatti modell, miután az eredeti Minit ugyanabban az évben leállították. Egyes európai piacokon a Mini One-t a Tritec motor 1,4 literes soros , négyes változata hajtotta , de az összes többi benzinmotoros Mini az 1,6 literes változatot használta. 2004 és 2008 között készült az R52 puhatetős kabrió .

Számos különbség van a modellek között, beleértve a Cooper S-t is, amelynek jellegzetes beömlő van vágva a motorháztetőbe . A Cooper S-nek duplakipufogója van. A  Coopernek több króm alkatrésze van, mint a Mini One-nak, és egyetlen kipufogója van. A Mini One D-nek egyáltalán nincsenek látható kipufogócsöve.

Egyes piacokon, például Ausztráliában és az Egyesült Államokban csak a Mini Coopert és a Cooper S-t kínálták. A világ különböző piacain értékesített további  különleges kiadásokat a Mini Seven, a Mini Park Lane, a Mini Check Mate és a Mini Monte Carlo.

Az új Mini első generációja 2004 júliusában megújult a következő, 2005-ös modellévre. Ekkor mutatkozott be az új kabrió is. A kisebb tervezési változtatásoktól (leginkább elöl és a kormányon) és a felszereltség javításától eltekintve a Rover R65 kézi sebességváltót ötfokozatú Getrag sebességváltóra cserélték a MINI One és a Cooper esetében.

Modellek

A 2001–2006-os modellévek során gyártott járművek négy ferdehátú modellt tartalmaztak (az Egyesült Királyság és néhány nemzetközi piac: Hatch, USA: Hardtop, más piacokon csak sima Mini): a standard „Mini One”, a dízelmotoros „Mini One/D” ", a sportosabb "Mini Cooper" és a kompresszoros "Mini Cooper S"; 2005-ben kabrió tető opcióval bővült az Mk I kínálata. 

2002 márciusától a Minit Japánba exportálták, és a japán BMW márkakereskedésekben, valamint a Yanase telephelyeken értékesítették. Az autó megfelelt a japán kormány méretre vonatkozó előírásainak , és a Mini bemutatása egybeesett Japánban több olyan járművel, amelyek retro megjelenést mutattak, amit a japán autógyártók kínáltak.

A Cooper és a Cooper S elnevezések a klasszikus Mini sportosabb változatának elnevezései, amelyek viszont John Cooper és a Cooper Car Company közreműködéséből származnak . A Cooper-örökséget tovább hangsúlyozzák a John Cooper Works (JCW) hangolási opciói. A John Cooper Works cég a Mini Cooper S magasabb specifikációjú modelljét is elkészítette, a Mini Cooper S Works-t. Nagyobb térfogatú kipufogó- és légszűrővel, feljavított fékekkel és felfüggesztéssel, valamint az S modellektől eltérő 17 colos kerekekkel rendelkezik. 

A versenyre előkészített, hátsókerék-hajtású változat, a Mini Cooper S3 2002-től indult a Belcar bajnokságban .

Kapcsolat

Kapcsolat
  • Phone: +36706725711
  • Email: miniszervizkistarcsa@gmail.com
  • 2143 Kistarcsa Ifjúság tér 1
  • Nyitvatartás: H-P 8:00-17:00

Landing Page Builder